دوره تربیت مدرس

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی (TTC)Teacher Training Course، دوره جامع و منحصر به فرد تربیت مدرس زبان انگلیسی است. هدف, توانمندسازی افراد علاقه‌مند به حوزه آموزش زبان و در جهت کمک به اشتغال‌زایی توسط موسسه زبان شکوه طراحی شده است.
شما می‌توانید بدون نیاز به شرکت در دوره‌های بین المللی یا تحصیل در رشته‌های دانشگاهی مرتبط، تنها با داشتن سطح زبانی متوسط به بالا (C1) یک گام بلند در جهت شروع تدریس زبان انگلیسی بردارید. این دوره به شما کمک میکند که خود را از نظر دانش تئوری و توانایی عملی برای شروع تدریس در شکوه یا هر آموزشگاه دیگری آماده کنید.

افرادی که به دنبال یادگیری نحوه صحیح و حرفه ای آموزش زبان انگلیسی و کار کردن به عنوان استاد زبان انگلیسی به صورت شخصی و یا در موسسات مختلف می باشند متقاضیان شرکت در این دوره هستند.با شرکت در این دوره خواهید توانست نحوه تدریس هر بخش و مهارت زبان انگلیسی را با روش های مخصوص و مدرن فرابگیرید. با دریافت مدرک پایان دوره میتوانید به تدریس زبان انگلیسی بپردازید.

 

ویژگی‌های دوره TTC

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی در عصر جدید بر هیچکس پوشیده نیست. تدریس زبان انگلیسی به عنوان یک علم تجربی، نیازمند یادگیری موثر است. تنها داشتن مدارک زبان انگلیسی کافی نیست. دوره تربیت مدرس با آشنا کردن متقاضیان با آخرین تئوری‌های آموزش زبان، متدهای مدیریت جلسات آموزشی و موثرترین روش‌های تدریس، فرصت تجربه عملی آموزش زبان را نیز فراهم آورده است. دانش نظری در کنار تجربه‌ آموزشی عملی، درک دقیق‌تری از فرایند آموزش زبان را ایجاد خواهد کرد.

مزایای دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی

  • طرح درس اصولی بر پایه دانشگاه کمبریج
  • ارائه مدرک معتبر از جانب آموزشگاه شکوه
  • روش تدریس مشخص برای کلیه اساتید
  • امکان تدریس در آموزشگاه زبان شکوه، پس از اتمام دوره

نحوه ثبت نام

شما میتوانید از طریق فرم درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. شما همچنین میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام با دفتر مرکزی شکوه واقع در شهرک غرب خ ایران زمین بعد از کوچه دوم پلاک 35 و شماره تماس 02188084545– 02188093535 تماس حاصل فرمایید

Call Now Button